Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

kedja

Medlem
Hej från SK6017 Göteborg-Malaga som precis körde om Ryanir över fransk/spanska gränsen. 9C2FC3FB-2F25-4535-8958-427A98F708AA.jpeg
 
Först var det ingen servering på flighten Glasgow - Heathrow och det delades ut en voucher om £10 , men på planet var det full service.
 

Attachments

  • IMG_20221031_140858.jpg
    IMG_20221031_140858.jpg
    86,8 KB · Visningar: 94
Last edited:

Tomas E

Medlem
Fuskar och hälsar från marken efter att ha tagit BAs kvällskärra BA783 från ARN till LHR. En mycket märklig resa. SL var exakt i tid. 0 personer framför i BA-incheckningen och i fast track 5D (f.ö. 1 min kö i slow track enligt skylten). Högst 1 min väntetid på Pontus, fick beställa snabbt, vinet kom direkt och köttbullarna var precis som de ska. I passkontrollen på D-piren var det bara en familj före i EU-kön. Flyget gick i tid (en mycket ovanlig upplevelse med BA under senare månader) och var framme något före tidtabell. Vi parkerade nära passkontrollen i T5A och det var en person före i e-gates. Min incheckade väska kom efter sådär 5 min (trots att jag alltså var tidigt vid bandet) och som nr 3 med sin priolapp och avslutningsvis hann jag precis med en flygbuss (som gick i tid) ut i grevskapen och slapp vänta på nästa. Fan vet om inte all servicepersonal jag hade att göra med under resan var trevliga dessutoM? Undrar hur det här gick till eftersom inget strulade? :oops: Visst, jag har varit med om motsvarande förr men inte sedan det postpandemiska resandet tog fart, särskilt inte mellan de här två flygplatserna och med det här bolaget.
 
Toppen