Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Hälsningar från 33000ft ovanför södra Ohio.
Ca 7 timmar kvar till London. Wifi fungerar utmärkt denna gång.
Snart dax för glassbomben.

Hälsningar från AA100 och vi passerar nu snart väster om Halifax på 31000 feet och gs på 588.

Senator skippar måltiden och kramar kudden medan jag kör lätt kvällsmåltid med bara ahi tuna och en liten sallad.

Flygtiden idag är 6h 4min och vi har 4.48 kvar. Internet fungerar alldeles ypperligt och måste säga är klart värt $20

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    419,7 KB · Visningar: 652
Hälsningar från AA100 och vi passerar nu snart väster om Halifax på 31000 feet och gs på 588.

Senator skippar måltiden och kramar kudden medan jag kör lätt kvällsmåltid med bara ahi tuna och en liten sallad.

Flygtiden idag är 6h 4min och vi har 4.48 kvar. Internet fungerar alldeles ypperligt och måste säga är klart värt $20

Känner igen den där bilden från i lördags ;) Japp klockrent internet även då på AA100.

Hälsningar från AA118, en splitterny A321 med sharklets (N102NN) på 10687 m höjd och har precis passerar Saint George i 842 kph.

Har tagit en del bilder i businesskabinen. Rapport kommer komma så småningom om. Helt klart ett uppköp från 767-200.

En klar miss av Senator att missa måltiden. Tonfisken ser utsökt ut och även salladen på amerikanskt vis. Tyvärr ser jag valnötter i salladen så jag får hoppa över denna.

Toppen