MrDollar
Medlem
Okej, så då lägger man in 3 alerts då för fra-jfk/ewr då dom har 3 avångar dagligen från fra?Det är per flightnummer så du bör använda den flygplatsens flygplatskod.
Okej, så då lägger man in 3 alerts då för fra-jfk/ewr då dom har 3 avångar dagligen från fra?Det är per flightnummer så du bör använda den flygplatsens flygplatskod.
Jag svarade fel. Vänligen läs uppdaterade inlägget.Okej, så då lägger man in 3 alerts då för fra-jfk/ewr då dom har 3 avångar dagligen från fra?
Tack.Jag svarade fel. Vänligen läs uppdaterade inlägget.
Om det är 3 olika flightnummer så behöver du att registrera 3 olika alerts.Tack.
Dock blir det ju ändå 3 alerts i detta fall då FRA-NYC trafikeras med 3 olika flightnr med LH?
Ska du vidare från Frankfurt?Jag registrerade flightalert på ARN - FRA och enligt konstens alla regler fick jag en notering efter ett par månader och 2 platser syntes även på United. "Kanon" tänkte jag och ringde Tallinn, vilka dock inte hittade någon ledig plats. Såg senare att det enbart var "point of sale: USA". Kan man på något sätt registrera flightalert så att notis om möjlighet att boka med eurobonus dyker upp eller får man fr.o.m. nu finna sig i att ringa Tallinn med jämna vardagsrum?
Yes, ska vidare med Asiana (förhoppningsvis LHSka du vidare från Frankfurt?
Ska du vidare från Frankfurt?
Då är det troligen att det är pga Married segments.Yes, ska vidare med Asiana (förhoppningsvis LH) men den flight som jag har bokad nu med LH landar på Frankfurt redan 0815 och Asianaflighten går 1830. Önskar således en senare flight från Arn.
Jag ser att jag har mycket kvar att lära. Var tvungen att plugga på om married segments och förmodligen är det just en sådan.Då är det troligen att det är pga Married segments.
Married Segments | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor