Senaste nytt

Grina ut i kvällspressen

Kan vara bra att tänka på att ombokningar och inställda flyg även kan drabba ensamresande barn:

"Klockan fem ringer jag och väcker sonen.

Ganska snart ringer han tillbaka och säger att han blivit erbjuden en uppgradering till business class och 1 500 danska kronor om han kan vänta tolv timmar på ett senare flyg. Är inte det en ganska bra deal?"

Ge sonen ett BC-konto!

jJag och min fru vill gråta ut rejällt nu! Vi masade vår flight ARN - PMI och fick förlorade 5 000 Kr på kuppen! De är synd oss!! Plus att det var Trafikverkets fel!!
Nockebybron… fastande öppet läge i torsdags…
Jag tror det räknas som fusk att själv "gnälla" i den här tråden. Du måste först övertyga Aftonexpressen om att det är synd om dig! ;)

Jag såg att du sedan skapade en egen tråd där du skrev mer fullständigt om vad som hänt, för den som vill uppleva lite adrenalinpåslag. o_O Men jag tror inte ens att Stefan Sauk skulle kunna komma fram till att det var Swedavias fel i detta fall (även om jag inte är helt säker).

Jag tror det räknas som fusk att själv "gnälla" i den här tråden. Du måste först övertyga Aftonexpressen om att det är synd om dig! ;)

Jag såg att du sedan skapade en egen tråd där du skrev mer fullständigt om vad som hänt, för den som vill uppleva lite adrenalinpåslag. o_O Men jag tror inte ens att Stefan Sauk skulle kunna komma fram till att det var Swedavias fel i detta fall (även om jag inte är helt säker).
Nja jag har aldrig sagt attt det var Swedavias fel… däremot Trafikverket indirekt som inte kan fixa Nockebybron, trots att den pajar stup i kvarten…
Att ”grina ut” var mest en roligt inledning krig till Murphy… och nä det inte synd om oss…

Hmm,

https://www.tv4.se/artikel/kC6Ot32NT0KiM4JtTclR3/marias-ilska-mot-arlanda-vad-fan-haller-ni-pa-med

Det som däremot verkar vara odiskutabelt är att det uppstod mycket långa köer vid Ryanairs incheckning på Arlanda, och att både Ryanair och Swedavia i efterhand har pekat på den andra parten när det gäller ansvaret. Så slutsatsen är undvik Ryan
Formellt sett är det väl aviator som schabblat och inte swedavia/Arlanda. Men det är inte lätt för gemene man att hålla isär alla kockar...

Formellt sett är det väl aviator som schabblat och inte swedavia/Arlanda. Men det är inte lätt för gemene man att hålla isär alla kockar...
Man ska ju oavsett inte beskylla Arlanda/Swedavia för det, de bemannar inte diskarna vid checkin.

Är ju bara konstatera att Ryanair fuckat upp två gånger nu i sommar, det r deras ansvar att kontrakters rätt och tillräckligt med personal.

Toppen