Senaste nytt

Grina ut i kvällspressen

Status
Stängd för vidare inlägg.
flera studier har visat att desto mer man tror man kan om något, ju mindre man verkligen kan. De som tror de kan mest är de som oftast kan minst.
Japp, Dunning-Kruger.
Men viktigt att tänka att riktningen är: Låg kunskap -> Högt förtroende i egna kunskaper, pga bristande kunskap i vad man inte vet

Aaaaanyways, kanske tillbaka on-topic?

Och för de som är i Asien och ännu mer Oceanien så kan man ju enkelt åka på andra hållet. Det tar lite längre restid och kostar några kronor till men det går utmärkt för alla som inte är medlemmar i flat earth society.
Jag letar biljetter åt strandade på Sri Lanka , det är fullt på de flesta flygbolag , kollar via Singapore men fullt eller fantasipriser i närtid , tom kollat Scoot som flyger till Athen , de har plats 23 mars för 11' sek , Singapore Airlines har platser först 22 Mars för 16'

Attachments

• Screenshot_20260305_205541_Chrome.jpg
    Screenshot_20260305_205541_Chrome.jpg
    583,6 KB · Visningar: 55
Jag letar biljetter åt strandade på Sri Lanka , det är fullt på de flesta flygbolag , kollar via Singapore men fullt eller fantasipriser i närtid , tom kollat Scoot som flyger till Athen , de har plats 23 mars för 11' sek , Singapore Airlines har platser först 22 Mars för 16'
Colombo - Bangkok massor med avgångar. Billigaste imorgon Air India, 2800:- med byte i Indien.
Mängder med options så länge du inte ska ha genomgående biljett. Ta dig till BKK, vänta, köp ny biljett. Kan du få genomgående ett par hopp, grattis. Men det är inte svårt eller särskilt dyrt att ta sig därifrån.

En fuling är att de tar sig till Mumbai och därifrån kan de köra Ethiopian via Addis men kanske BKK tar kortare tid.

Man kan nu bara konstatera att Sverige plötsligt ska flyga hem svenskar. Och det nu är på ministernivå.

Det är inte utan att man misstänker att UD inte fungerar optimalt när kovändning kommer sent.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen