Tror det blev 1050. Verkade inte få skriva upp för prenumerationer.
SNIFF Medlem 12 December 2015 #11 Tror det blev 1050. Verkade inte få skriva upp för prenumerationer.
Remington Steele Medlem 13 December 2015 #15 Tackar, blev 1050. För att få 200 för newsletter - hur gör man då? Och de 50 poängen för poängbokning, måste man genomföra en bokning då?
Tackar, blev 1050. För att få 200 för newsletter - hur gör man då? Och de 50 poängen för poängbokning, måste man genomföra en bokning då?
VictorB Medlem 14 December 2015 #16 Fick med 1050 poäng. Perfekt när jag saknade 300p till nästa voucher
Brandten Medlem 18 December 2015 #18 Länken tar mig inte till någon sida där jag kan skrapa ihop dessa?
Remington Steele Medlem 31 December 2015 #19 Brandten skrev: Länken tar mig inte till någon sida där jag kan skrapa ihop dessa? Klicka för att utvidga... Kampanjen är borttagen. "Dear members, Thank you for entering the Le Club Accorhotels Rewards Quest. We had an amazing response to this campaign with a record 80,000 participants. This mission has now ended, but look out for more missions in the future. The Le Club AccorHotels team"
Brandten skrev: Länken tar mig inte till någon sida där jag kan skrapa ihop dessa? Klicka för att utvidga... Kampanjen är borttagen. "Dear members, Thank you for entering the Le Club Accorhotels Rewards Quest. We had an amazing response to this campaign with a record 80,000 participants. This mission has now ended, but look out for more missions in the future. The Le Club AccorHotels team"