Senaste nytt

Gratisnatt eller $100 voucher via Shangri-La Golden Circle

Nu dök en ny möjlighet upp. Från och med nu går det att växla in 10 poäng till 1 dollar på kedjans restauranger. 1200 poäng blir således 120 dollar (eller motsvarande i lokal valuta).
Jag provade detta för några veckor sedan på Traders Hotel i Kuala Lumpur. Jag trodde att det skulle vara smidigare än att gå till conciergen och hämta ut kupongen, men icke! Personalen var helt ovetande om detta så det tog personalen 35 minuter att kontrollera om detta verkligen fungerade på Traders. När notan skulle betalas tog det 40 minuter innan allt blev rätt. Nåja, när systemet är mer inkört blir det nog smidigt!

@Homer De har tydligen stäng av en massa konton som var med i "tävlingen". Jag fick maila in till dem för återaktivering med scan av id och person/konto uppgifter. Enligt uppgift var det många som körde flera konton under tävlingen. Det tog 5 timmar så var det löst och alla mina poäng fanns kvar.

@Homer De har tydligen stäng av en massa konton som var med i "tävlingen". Jag fick maila in till dem för återaktivering med scan av id och person/konto uppgifter. Enligt uppgift var det många som körde flera konton under tävlingen. Det tog 5 timmar så var det löst och alla mina poäng fanns kvar.
Jag registrerade konton både för mig, frugan och min far. De har stängt av alla mina konton också! Mailade kundservice för 24 h sedan men har ännu inte fått något svar.

Jag registrerade konton både för mig, frugan och min far. De har stängt av alla mina konton också! Mailade kundservice för 24 h sedan men har ännu inte fått något svar.
Nu har det löst sig efter kontakt med kundtjänst och inskickande av id-uppgifter. Både mitt och frugans konto är upplåst.

Jag använde i helgen 2 vouchers à 100 USD i baren på Shangri-la Paris. Undrar om den baren hör till världens dyraste? Exempel från menyn: cocktail: 26 euro, Bailey´s: 24 euro. Heineken på flaska 14 euro. Vi tog 4 drinkar och en tapastallrik (20 små bitar för 48 euro), blev totalt precis 200 USD. Drinkarna var nog de godaste och mest välgjorda jag smakat men tapasen var verkligen inget speciellt. För övrigt var baren väldigt mysig.

Nu börjar mina vouchers tyvärr sina. Det bästa stället jag hittills har besökt är baren på Shangri-La Bangkok.

Toppen