Senaste nytt

Gratisnatt eller $100 voucher via Shangri-La Golden Circle

Men var i appen? Jag går ju in via appen och när man klickar på "submit" eller vad det nu står så vbf:as man ju automatiskt. Har letat runt, men inte hittat var man ska skriva in det.

Klicka bort första sidan sen ser du appen. Klicka sen på bannern längst ner, så kommer sidan där man för in sin kod.
Ja, lite krångliga är de allt, för logiskt nog följer men ju de sidor som poppar fram och snällt för in sin kod där istället.

Hur menar du med "klicka bort första sidan"?
När jag klickar på bannern längst ner i appen så kommer jag till hemsidan där man ska skriva in sin kod. Var i appen hittar jag samma typ av rutor där man ska fylla i sin kod?

Jag har appen på ipaden. Varje gång jag öppnar appen kommer "claim your prize" sida upp, den sidan klickar jag helt bort för annars öppnas vara en ny webbsida utanför appen( som jag alla veckor använt mig av). När väl den sidan är bortklickad , så klicka istället på bannern längst ner på appsidan. Då kommer sidan upp där man fyller i koden.
Sorry , men tydligare än så kan jag inte vara.

Får väl se om jag får några poäng i framtiden

Tob,
Har du fått dina poäng den vägen så är det ju kanonbra och bara att hoppas att de kommer in på mitt konto oxå.
På innercircle forum fick en svaret att koden skulle in via appen.
Hela grejen är väl att de vill att alla ska ha appen nerladdade.

Jag har inte heller fått några poäng här men det står så här i "Terms and Conditions":

The bonus GC Award Points will be credited to the member’s account within three to four weeks after the end of the campaign.
Eftersom kampanjen slutar 5 december så kan det ju dröja till januari innan poängen är inne.

Står nu följande på deras hemsida:

"Thank you for joining us in celebrating our 3rd Anniversary.
The bonus GC Award Points will be credited to your membership account by 31 December 2013.
Visit the redemption tips section for the best ways to spend your points."

Golden Circle 3rd Anniversary

Nu har jag fått alla poäng från kampanjen.

Screenshot20131218_2.png

Toppen