Senaste nytt

Gratisnatt eller $100 voucher via Shangri-La Golden Circle

Nice deal!!

Om man skulle missa många veckor så räcker det med 500 poäng för att få en matkupong på 50 USD.

Har nu spelat de tre första veckorna. Hinner med en gång till innan jag anländer till Shangri-La Bangkok nästa måndag. Det innebär att jag kommer ha 800 poäng va? Hur claimar jag min voucher?

Mycket bra kedja där man inte ens kan begära sitt medlemsnummer då mailet jag fick från dom har "xxxx" i slutet. Har aldrig varit med om att man inte kan begära sitt medlemsnummer. Totalt värdelöst!

Har nu spelat fyra första veckorna och borde ha 800 poäng på kontot men har bara 200. Om det tar så här lång tid för dom att uppdatera så lär jag inte ha tillräckligt med poäng för att få ut en 50USD voucher på plats ens (anländer Shangri-La Bangkok på måndag).

De kör en kampanj så att man kan få ett rum från 800 poäng http://www.shangri-la.com/corporate/golden-circle/less-is-more/
De flesta av de billiga hotellen ligger off the beaten track i Kina. ( Dr.Miles slipper bo på Cockroach Inns ;) )

xshangri-la-golden-circle-3-years-game-use-points-hotels.jpg.pagespeed.ic.lNjhiid20R.jpg

De kör en kampanj så att man kan få ett rum från 800 poäng http://www.shangri-la.com/corporate/golden-circle/less-is-more/
De flesta av de billiga hotellen ligger off the beaten track i Kina. ( Dr.Miles slipper bo på Cockroach Inns ;) )

xshangri-la-golden-circle-3-years-game-use-points-hotels.jpg.pagespeed.ic.lNjhiid20R.jpg
Min vän har bott på Traders på Penang i Malaysia och sa att det var helt okej hotell.

Traders Upper East Hotel i Beijing ligger strax utanför 4th Ring och det är ca 2 km till IKEA i Beijing (ifall man saknar köttbullar med lingonsylt).

Shangri-La's Far Eastern Plaza Hotel i Tainan låter inte heller så dumt.

Ni som har fått 200 poäng på kontot, har ni varit med från vecka 1? Det verkar som att de bara har delat ut poäng för vecka 1? Jag har varit med from vecka 2 och har inga poäng alls på kontot. Är det någon som fått mer än 200 poäng hittills?

Jag läste någonstans att poängen ska delas ut efter att alla veckorna är över. Så egentligen är det konstigt att vissa ens har fått 200 poäng. Så Vaniljvodka du kan nog tyvärr inte räkna med att få tillräckligt med poäng inför ditt Bangkokbesök.

Toppen