mha321 skrev:Tanken god, men vad jag kan se så är det någon form av SMS-inloggning. Vilket gör att det varken är gratis eller enkelt för de som kommer från utlandet - och det är ju de som behöver det mest av alla...Men visst är det ett steg i rätt riktning - hoppas bara det inte är sista steget.Klicka för att utvidga...
Jag har aldrig hört att man måste betala för att ta emot SMS utomlandsmha321 skrev:Det fungerar med utländska nummer. Men när man är roaming brukar man ju få betala även för att ta emot SMS.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Jag har aldrig hört att man måste betala för attta emotSMS utomlandsKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:I det stora landet i väster betalar många för att ta emot sms redan hemma - och det blir inte billigare vid roaming...Klicka för att utvidga...
Är det? Fritt Internet är väl i klass med toaletter dvs det ska bara finnas..MarcusC skrev:Bra service av Swedavia helt klart !!Klicka för att utvidga...
Det var tydligen någon på Swedavia som trodde att de tjänade pengar på detta men som tydligen blivit överbevisad nu och släppt på kranen.MarcusC skrev:Visst kan man ifrågasätta varför det inte vart gratis tidigare, men på de flesta stora flygplatser i Europa tar man betalt för internet. Dock är säkerligen betalande underlaget på svenska flygplatser klent. ?!Klicka för att utvidga...