Senaste nytt

Gratis WIFI i Sala VIP Casals Lounge i Barcelona?

doc

Medlem
Trevligt. Då vet jag vad jag har att se fram emot när jag flyger Finnair från BCN den 9 juni (de hänvisar till denna lounge. Det verkar önsketänk att det skulle finns någon annan OW lounge.
 

Agö

Medlem
Trevligt. Då vet jag vad jag har att se fram emot när jag flyger Finnair från BCN den 9 juni (de hänvisar till denna lounge. Det verkar önsketänk att det skulle finns någon annan OW lounge.

Det är denna lounge som gäller. De kör för OW, SkyTeam, Star Alliance och alla andra gratis- och betalkort...

Loungen får ju lätt charterstämning över sig. Sala VIP i Alicante utklassar dock denna ofräscha lounge. Det kan ju förvisso ha varit en sådan helg med många tillresta besökare över Kristi Himmelsfärd och för Formel 1-racet. Men städningen var under all kritik.

Som sagt, WiFi kostar och det är inte billigt. Testade med gratiskvarten, det var slött.

Annars kom det faktiskt fram färdiga pastasallader i småportioner runt kl. 13.
 

sembl

Medlem
Ser riktigt hemsk ut.

Sala i Non Schengen var däremot kanon tycker jag. Glass och bra utbud av mat och dryck. Förmodligen mindre folk i den loungen. Jag är väl den enda som åker till Barca via London =)
 

doc

Medlem
Jag är väl den enda som åker till Barca via London =)

Jag tänkte tanken faktiskt för att passa på och besöka Galleries First på vägen, men det var inte värt en prisskillnad på 3000 kr per person i ekonomi. Jag var ute för sent. Det fick bli AY via Helsingfors denna gång istället för att hålla mig till OW. Kändes något bättre än AB via TXL.
 

RonnieK

Medlem
Jag ska åka Barcelona-London med BA. Enligt denna information ska det finnas tre lounger: Colomer, Pau Casals och Miró. Någon som har koll på dessa och vilken/vilka jag kan använda? Eller är det bara Pau Casals som gäller?
 

RonnieK

Medlem
Tackar. Då verkar det inte bättre än att det blir Pau Casals :(

Skön beskrivning dock: "Best Lounge in the World 2013". "Global Lounge of the Year Award 2013"
 
Toppen