ekf
Medlem
Inget ännu, men jag räknar inte med att se något förrän en bit in i februari...30 Januar - still no points från Viaplay. Noen andre som har fått?
Inget ännu, men jag räknar inte med att se något förrän en bit in i februari...30 Januar - still no points från Viaplay. Noen andre som har fått?
Jag har nu tittat igenom poänghistoriken och ser att jag fick välkomstpoängen (700p) den 30/3 förra året. Jag tänker vänta till 1 april innan jag orkar klaga... Du får gärna undersöka om du villStill nothing. Kanskje man må sende en mail om det går 1 måned og ingen ting kommer inn...?
Jag har nu tittat igenom poänghistoriken och ser att jag fick välkomstpoängen (700p) den 30/3 förra året. Jag tänker vänta till 1 april innan jag orkar klaga... Du får gärna undersöka om du vill![]()
Värt att notera att det inte är "gratis" poäng, utan kräver att man faktiskt betalar en månadsavgift (89 kronor för 700 poäng). Sen får man 2000 poäng till efter 1 år (1068 kronor för 2000 poäng). Hade man ändå tänkt skaffa viaplay är det självklart bra.
Tyvärr för egen del tror jag redan att jag har något konto där sedan jag testat 1 månad tidigare någon gång. Kanske går att registrera ett nytt konto.
Vad fick du för svar då?Nå har jeg kontaktet kundeservice. Hilsen utålmodig![]()
Vad fick du för svar då?![]()
Vad fick du för svar då?![]()