Senaste nytt

Gratis Viaplay med SAS Eurobonus

Jag har också fått in mina 700 EB poäng. Men jag har ingen aktuell dragning sedan i 20:e feb? Någon mer som har råkat ut för detta?

Nu har även mina 700 poäng trillat in och när jag tittar på aktuella dragningar står det:

Aktuella dragningar:
20 jan 0 kr
20 feb 0 kr

Och på paketsidan "Nästa dragningsdatum" (Dvs, det står inget datum efter den texten). Men eftersom jag fått mina 700 poäng och nu sagt upp paketet är jag mer än nöjd även om det enda jag tittade på var den gratis hyrfilmen man fick 14feb.

Kanske inte lika bra men jag tänkte testa viaplay till veckan så passar perfekt med detta erbjudande i mailkorgen nu på morgonen. :)

upload_2015-7-4_10-39-5.png

"Tack för din bokning - Se film ombord" och sedan längst ner i mejlet "gäller endast nya Viaplay-konton".

Visst kan jag köpa att Viaplay vill värva nya kunder men så som SAS-marknadsför det så blir det bara negativt. Först skall man få något och sedan får man inget alls för man redan tidigare haft det.

Vill minnas att Tele2 hade någon liknande kampanj i samband med att man köpte mobil från de. Utifrån villkoren så såg det då ut att gälla både nya och gamla kunder, synd att SAS inte kan göra samma sak.

Nå begynner det å nærme seg 1 år, og 2000poeng skal da rulle inn. Er det noen som booket dette tilbudet tidlig? Jeg fikk selv kvitto fra Viaplay 28 Januar 2015, så jeg regner med det ikke kommer noe inn på konto før uti Februari.

Nå begynner det å nærme seg 1 år, og 2000poeng skal da rulle inn. Er det noen som booket dette tilbudet tidlig? Jeg fikk selv kvitto fra Viaplay 28 Januar 2015, så jeg regner med det ikke kommer noe inn på konto før uti Februari.
Jag beställde tydligen den 20/1. Vi får se vem som får poängen först, om det kommer några alls... :)

Toppen