L
Lokföraren
Guest
fick mail om att de tar bort årsavgiften. Alltså GRaTIS!!!
För vilket kort då? Du får gärna utveckla lite mer...Lokföraren skrev:fick mail om att de tar bort årsavgiften. Alltså GRaTIS!!!Klicka för att utvidga...
Lokföraren skrev:fick mail om att de tar bort årsavgiften. Alltså GRaTIS!!!Klicka för att utvidga...
Det har varit så under lång tid (kanske från början t o m).Canadien skrev:Classic, simplaste variantenKlicka för att utvidga...
American Express skrev:Fotnoter och viktig information2. Detta erbjudande gäller endast för dig som inte har ett privat American Express-Kort idag och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Årsavgift 0 kr, vid tecknande av kort under kampanjperioden till och med 31 aug 2017.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det har varit så under lång tid (kanske från början t o m).Klicka för att utvidga...
Känns som en no brainer om kortet är gratis enligt mig.HCas skrev:Intressant! Jag tycker inte jag har hög nog spend för att motivera ett kort med årsavgift, men nu när det är gratis kanske detta kan ersätta/komplettera mitt Norwegiankort. Ska fundera.Klicka för att utvidga...
Beror på om du vill ha poängen till samma konto eller inte i slutändan.Fredrik Staxäng skrev:Den enda frågan är väl om extrakort eller separata kort är bäst.Klicka för att utvidga...