Senaste nytt

Gratis natt (7 500 poäng) vid nästa vistelse

Samosaguas

Medlem
Fick detta på mejlen för en stund sedan. Vet inte om det är något som gått ut till alla. Är Guld på NCC. Blev lite sugen på att boka upp något. Något oklart hur länge erbjudandet gäller (jag hittar inget i mejlet i alla fall).

En gratis natt när du bokar din nästa hotellvistelse!

Du får 7500 extra bonuspoäng på din nästa hotellvistelse när du bokar på choice.se eller i appen. Poängen registreras på ditt konto efter utcheckning. Dessa kan du använda till en gratis bonusnatt - ett enastående tillfälle att uppleva Norden och Baltikum.

Ha en underbar resa!
 

John Rambo

Medlem
Har du inte bott på NCC på länge Samosaguas - så att det är något ”kom igen vi saknar dig” Mail?
Jag har inte fått (platinum och måååånga nätter på sistone..)
 

squeezen

Medlem
Fick detta på mejlen för en stund sedan. Vet inte om det är något som gått ut till alla. Är Guld på NCC. Blev lite sugen på att boka upp något. Något oklart hur länge erbjudandet gäller (jag hittar inget i mejlet i alla fall).

En gratis natt när du bokar din nästa hotellvistelse!

Du får 7500 extra bonuspoäng på din nästa hotellvistelse när du bokar på choice.se eller i appen. Poängen registreras på ditt konto efter utcheckning. Dessa kan du använda till en gratis bonusnatt - ett enastående tillfälle att uppleva Norden och Baltikum.

Ha en underbar resa!
Också fått detta men förra veckan redan.
 
Har du inte bott på NCC på länge Samosaguas - så att det är något ”kom igen vi saknar dig” Mail?
Jag har inte fått (platinum och måååånga nätter på sistone..)
Samma här, endast fått mejlet om 25% och bingo. Får kanske köra Hilton ett tag igen så man kan få lite nya ”personliga” erbjudanden...
 
Spännande, jag som skall bo 2 nätter på Visby nästa vecka, hade varit ett läge för dem att ge mig denna deal för att boka av min lägenhets "Suite" på Donnier by Best Western. Lägenhetssviten (fullstort kök och vardagsrum + 2 sovrum) kostade lika mycket som en svit på NCC (Clarion).
 
Toppen