Senaste nytt

Gratis kaffe på SAS!

Själv tycker jag faktiskt att det är irriterande och något okonsekvent av SAS att det ingår bara ingår frukost när man flyger på morgonflyget när man på alla andra flyg får betala 20 kr för en flaska vatten, oavsett status (EBP undantaget).

Själv tycker jag faktiskt att det är irriterande och något okonsekvent av SAS att det ingår bara ingår frukost när man flyger på morgonflyget när man på alla andra flyg får betala 20 kr för en flaska vatten, oavsett status (EBP undantaget).

Det brukar dock vara gratis att få ett glas vatten, av någon anledning. En purser som gick runt berättade till och med detta när jag ville köpa en flaska vatten. Har fungerat samtliga gånger jag testat på ARN - LLA.

Igår fick jag gratis kaffe på kvällsflyget ARN-GOT när jag gav dem mitt EBG/Amex kort..

Oklart om de var för att vara schysst eller för att de misstog det för ett EBP/Amex som ser nästan likadant ut.

Nu är det SAS igen

Och nu är det SAS igen

Gratis kaffe till alla

Nu är det SAS igen

Och nu är det SAS igen

Gratis kaffe till alla

Men det var inte sant

Och det var inte sant

För det gäller bara på vissa (rutter)

Och det var inte sant

Och det var inte sant

För du behöver betala (fortfarande)

Nu är det SAS igen

Och nu är det SAS igen

Gratis kaffe till alla

Nu är det SAS igen

Och nu är det SAS igen

Gratis kaffe till alla

Men det var inte sant

Och det var inte sant

För det gäller bara på vissa (rutter)

Och det var inte sant

Och det var inte sant

För du behöver betala (fortfarande)

Kan du inte sjunga detta nästa gång du flyger SAS? Be någon filma också :)

hyper:20916 skrev:
Igår fick jag gratis kaffe på kvällsflyget ARN-GOT när jag gav dem mitt EBG/Amex kort..

Oklart om de var för att vara schysst eller för att de misstog det för ett EBP/Amex som ser nästan likadant ut.

Hände mig på planet ARN-KRN häromdagen. Beställde endast in kaffe och visade fram mitt EBG/Amex. :)

Toppen