Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

”höga” kvalitet var det ja.
Nej, jag kanske är kinkig eller fånig men väljer i regel bort både Mcdonalds och Burger king till förmån för Max. Enbart grundat på att de serverar svenskt kött.
Tror dock att Mcdonalds kyckling är från Sverige.

Ja om man vill ha 60-70% kött i pucken (och laster av sås för att dränka den unkna smaken) istället för 99%. Köttet är dessutom fryst alltid på alla 3 ändå. Så McD & BK gäller om man gillar burgare och måste äta på någon av de tre (helst avstår man ju alla). :)

Last edited:
Skall försöka mig på denna idag, gäller det alla BK i hela Sverige?
Yes! :)

Åkte också iväg och testade.
Personalen såg helt frågande och fattade ingenting.
- Har du hittat ett pass
- Nä jag vill ha en stämpel i det
- ööö..... jaha?????
hon gick till sin chef och de diskuterade en lång stund
Hon kom tillbaka och sa att tyvärr har vi inte fått nån stämpel och kan tyvärr inte hjälpa dig
- När kan ni börja med kampanjen då
- öööö.....det vet jag inte

Om man ska köra en kampanj vore det ju bra om man informerar all personal

Denna restaurang är förövrigt Delsjömotet på riksväg 40
Riktigt dåligt skött av restaurangen och chefen. Det är ju bara att kolla upp informationen på sin hemsida! Och sedan fylla i en markering i passet för hand eller något.

Verkar väldigt oskön disposition av tid, att behöva vänta särskilt länge på en gratis burgare. Gratis är gott, absolut! Men rackarns vet om jag inte hade värderat min egen tid högre än att hänga i BK kassan. Möjligtvis kan man se det som en ”investering” om man nu har många pass och har tänkt komma dit flera gånger under kampanjen men tycker jag verkligen att det är så gott?

Verkar väldigt oskön disposition av tid, att behöva vänta särskilt länge på en gratis burgare. Gratis är gott, absolut! Men rackarns vet om jag inte hade värderat min egen tid högre än att hänga i BK kassan. Möjligtvis kan man se det som en ”investering” om man nu har många pass och har tänkt komma dit flera gånger under kampanjen men tycker jag verkligen att det är så gott?
Burgaren kom sen och de bjöd på dricka och fries också för att jag fick vänta så. Totally 18 min väntan för maten.
20200707_123207.jpg

Det är en rolig grej ju och om jag har vägarna förbi så kan man absolut passa på att få en gratis lunch.:p

Toppen