...och inte idag heller. Gick inte att ”combine accounts” via deras webb. Chattade igen. Så nu ska det fixas inom 24h. Well.Ja! Gör det på ett annat sätt än klicka på länken via Amex. Det gjorde jag. Så vips hade jag dubbla konton. Å andra sidan kunde Hilton supporten slå ihop båda kontona till "det nya". Chattade med dem i säkert 20 minuter igår kväll.
...men nu när jag kollar så har de inte slagit ihop kontona. Suck. Mina gamla poäng är inte överförda, och mina kommande bokningar syns inte på det nya kontot.
...och inte idag heller. Gick inte att ”combine accounts” via deras webb. Chattade igen. Så nu ska det fixas inom 24h. Well.
Bättre att göra rätt från början.
Marriot Bonvoy Gold Elite, uppdaterad inom <24h! Jag hade ett konto utan tier status som jag uppgav på AMEX sidan när jag ansökte. Väldigt snabb handläggning.
EK
En fråga: jag ser bara Starwood och inte Marriott Bonvoy på förmånssidan. Var såg du Bonvoy?
AMEX har inte uppdaterad sin sida sedan mergern. Det blir Marriot Bonvoy.
Jag hade basstatus på Marriot så det fungerade att fylla i sitt befintliga kontonummer och få det uppgraderat.
EK
Det är ju tyvärr inte värt så mkt längre med Gold hos Marriott, en flaska vatten eller så får man gratis men ingen lounge.Marriot Bonvoy Gold Elite, uppdaterad inom <24h! Jag hade ett konto utan tier status som jag uppgav på AMEX sidan när jag ansökte. Väldigt snabb handläggning.
EK
Det är ju tyvärr inte värt så mkt längre med Gold hos Marriott, en flaska vatten eller så får man gratis men ingen lounge.
Ja, i vad man får som förmåner är det definitivt en nedgradering.Starwood Golld som man fick innan motsvarar mer Bonvoy Plantinum, så erbjudande kan ses som en "nedgradering".