Senaste nytt

Gold tier med AMEX Platinum, befintligt Honors konto?

...och inte idag heller. Gick inte att ”combine accounts” via deras webb. Chattade igen. Så nu ska det fixas inom 24h. Well.

Bättre att göra rätt från början.
Jahopp. Då provar vi en tredje gång att få Hilton-supporten att göra rätt. Nu ska en "supervisor" ha fixat detta en gång för alla, och det ska ha slagit igenom om 30 minuter. I värsta fall om 24 timmar. Jag undrar jag...

Jahopp. Då provar vi en tredje gång att få Hilton-supporten att göra rätt. Nu ska en "supervisor" ha fixat detta en gång för alla, och det ska ha slagit igenom om 30 minuter. I värsta fall om 24 timmar. Jag undrar jag...

Tråkigt att det inte löser sig, trotts att du ligger på.

För egen del uppgraderade HERTZ min status idag, jag var inne i måndags och uppdaterade CDP samt lade till mitt AMEX. Dock krävdes det ett mail till Hertz idag innan något hände, jag mailade HERTZ 10:00 och vid 15:30 fick jag ett mail tillbaka att allt var uppdaterad och ett nytt plastkort kommer med posten (detta var inget jag frågade om, men kul med fysiska kort).
Jag ringde AVIS igår kväll men den som svarade visste inte vad han skulle göra utan bad mig maila en adress han gav mig, vilket jag gjorde, än så länge inget svar från AVIS.
HERTZ vs AVIS 1-0 i halvlek.

EK

Plötsligt händer det. Kontona är ihopkopplade, men de fick inte över bokningen som var på mitt gamla konto.

Så kontentan är att inte göra som jag. Ta ett djupt andetag och fundera på vad som är smartast, och gör rätt från början. :)

Plötsligt händer det. Kontona är ihopkopplade, men de fick inte över bokningen som var på mitt gamla konto.

Så kontentan är att inte göra som jag. Ta ett djupt andetag och fundera på vad som är smartast, och gör rätt från början. :)
Ett tips är att använda Messenger för att kontakta Hilton. Messenger-kundtjänst slog ihop mina två konton (samma Amex-scenario som du) på ca en timme!

Toppen