Senaste nytt

Globally yours? - Bangkok med Turkish Airlines Business Class

Trevlig rapport, gillade speciellt Honeymoon service jämförelsen av hotellen. Givetvis vill även jag gratulera till giftermålet.

Trevlig rapport, gillade service jämförelsen av hotellen. Gratulationer till giftermålet.
Sitter själv I startgroparna för att boka en resa med Turkish I C för hela familjen till Thailand I vinter.
Försöker intala mig att det"lönar sig" betala ca. 1500 € mer och åka I business...:p

Trevlig rapport, gillade service jämförelsen av hotellen. Gratulationer till giftermålet.
Sitter själv I startgroparna för att boka en resa med Turkish I C för hela familjen till Thailand I vinter.
Försöker intala mig att det"lönar sig" betala ca. 1500 € mer och åka I business...:p

Tack!

Och klart det "lönar sig" att åka business! :)

Jaha, då va övertalningen av mig själv klar!
Bokat familjen I C till Bangkok I Februari, 42 k svenska riksdaler fattigare :(

Hade problem med online betalningen fore jag kom på vad som va fel. Ringed till TK Arlanda och skulle boka den vägen, gick ganska bra ända tills mannen I telefon sa att det skulle kosta 76 k!!! WTF, d va ju exakt samma tider och ändå så stor skillnad, tackade för mig å la på luren.

Tack för en grymt bra rapport blir sugen på detta!!! Vet att du varit gift ett tag nu men passar ändå på att gratulera dig!

Toppen