Senaste nytt

Glas i SAS Plus inom Europa

Jag har faktiskt, på mina hittills 12 ben i Plus i år, haft tomt mittsäte på 11. Så man får väl säga att seat block funkar på något sätt i alla fall, även om det är lite synd att det inte är garanterat förstås.

För att vara lite on topic, ARN-MAD i lördags var det plast, MAD-ARN mest glas. Så tiden på dan spelar kanske roll också, man är ju ändå inte alltid sugen på vin till frukost...

Det har iofs jag också haft, dock ej senast från Nice eller vissa gånger CPH-ARN då det verkligen är knökfullt...

Glas till allt idag, MLA-ARN, utom till min G&T innan landning.

Attachments

• ForumRunner_20140520_233521.png
    ForumRunner_20140520_233521.png
    {memory} MB · Visningar: 565
  • ForumRunner_20140520_233553.png
    ForumRunner_20140520_233553.png
    {memory} MB · Visningar: 595
På båda vägarna mellan ARN-OSL var det plastglas nu i helgen som var. Får se hur det blir nu till helgen när jag ska till London med SK-metall i Plus.

När vi åkte från Malta till Arlanda idag så fick alla som tog någon "mat" av den första vagnen de kom med i Plus som bara hade sallader/mackor/wraps så fick man även ett glas glas och sen när vagnen med dryck kom så fick man hälla i det man tog att dricka till i detta glas glas man fick.

Är det bara i Plus som det serveras i riktiga glas normalt? Flög London ToR förra helgen i Minus men fick mitt mousserande serverat i midjeglas både dit och hem.

Är det bara i Plus som det serveras i riktiga glas normalt? Flög London ToR förra helgen i Minus men fick mitt mousserande serverat i midjeglas både dit och hem.

De kanske hade slut på plastmuggar :D

Allvarligt talat, det ska bara vara glas i Plus, men om man betalar extra för SAS-bubblet är det ju en snygg gest att använda riktiga glas.

Toppen