Sarajevo?Walter skrev:Visa bifogad bild 52365Nu blir det nog lite tuffare...Klicka för att utvidga...
Sarajevo?Walter skrev:Visa bifogad bild 52365Nu blir det nog lite tuffare...Klicka för att utvidga...
Walter skrev:Det är inte Sydamerika även det klart finns likheter i vissa delar av bebyggelsen. Det finns en chans att någon på forumet faktiskt är född på platsen. Eller en ganska stor...Klicka för att utvidga...
Attans, du hann före! Nästan hundra på att det är Sarajevo.Timotey skrev:Sarajevo?Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Sarajevo?Klicka för att utvidga...
Abbs skrev:Attans, du hann före! Nästan hundra på att det är Sarajevo.Klicka för att utvidga...
Arlanda?Walter skrev:Visa bifogad bild 52392Nästa tuffa utmaning... Vi kör utan ledtrådar förstKlicka för att utvidga...
Ingen aning men en väldigt fin bild. Gissar hejvilt på Luleå så går jag inte OTWalter skrev:Visa bifogad bild 52392Nästa tuffa utmaning... Vi kör utan ledtrådar förstKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Arlanda?Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Ingen aning men en väldigt fin bild. Gissar hejvilt på Luleå så går jag inte OTKlicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Arlanda tycks inte ha någon rwy 11. Så jag gissar på: Edsbyn!Jönköping har också en med heading 11....Klicka för att utvidga...
Mitt åt! Edsbyn bana 11 är gräs enligt mina källor ... dock, Jön- och Linköping har asfalt rwy 11 och likaså Ljungbyhed och Malmö.rvarttinen skrev:... Så jag gissar på: Edsbyn!....Klicka för att utvidga...