@DrGold du får avslöja rätt svar, jag (och säkert många andra) klarar inte längre av att ligga sömnlösa om nätterna och fundera på vilken flygplats det kan vara.
Fasiken, nu känner jag mig lurad, jag satt nästan 5 timmar enkel resa på det svettiga tåget till Hua Hin för jag läste på internet (när jag googlade) att det inte gick några reguljärflyg till Hua Hin...Borde vara Hua Hin eller ?
Fasiken, nu känner jag mig lurad, jag satt nästan 5 timmar enkel resa på det svettiga tåget till Hua Hin för jag läste på internet (när jag googlade) att det inte gick några reguljärflyg till Hua Hin...
Tror inte de går flyg från BKK til Hua Hin längre... Airasia flyger Hua Hin - Kuala Lumpur har jag för mig
Kom att tänka på att InterContinental Hua Hin tidigare hade en "shuttle" ($$$$) från Bangkok till hua hin airport. Dock inget det skyltar med längre, så antar att de pensionerat tjänsten. Förvisso inte reguljärt och samma tjänst går ju såklart att ordna oavsett om man är sugen på att pynta. Annars är bilttansfer oftast ganska smärtfri. Tåget hade jag dock skippat... Inte provat, men kört trainspotting med kidsen på Hua Hin station. Ganz primitiv!Tror inte de går flyg från BKK til Hua Hin längre... Airasia flyger Hua Hin - Kuala Lumpur har jag för mig