Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.
Dr. Miles Expert 12 Maj 2016 #81 Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.
Timotey Medlem 12 Maj 2016 #82 Dr. Miles skrev: Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är. Klicka för att utvidga... Dornier 328 tror jag
Dr. Miles skrev: Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är. Klicka för att utvidga... Dornier 328 tror jag
demgard Medlem 13 Maj 2016 #83 Dr. Miles skrev: Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är. Klicka för att utvidga... Timotey skrev: Dornier 328 tror jag Klicka för att utvidga... Japp, precis. Eller rättare sagt, jag hade ingen aning själv men har dragit den slutsatsen av lite googlande..
Dr. Miles skrev: Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är. Klicka för att utvidga... Timotey skrev: Dornier 328 tror jag Klicka för att utvidga... Japp, precis. Eller rättare sagt, jag hade ingen aning själv men har dragit den slutsatsen av lite googlande..