D dr-miles New member May 12, 2016 #81 Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.
T timotey New member May 12, 2016 #82 Dr. Miles skrev:Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.Klicka för att utvidga... Click to expand... Dornier 328 tror jag
Dr. Miles skrev:Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.Klicka för att utvidga... Click to expand... Dornier 328 tror jag
D demgard New member May 12, 2016 #83 Dr. Miles skrev:Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.Klicka för att utvidga... Click to expand... Timotey skrev:Dornier 328 tror jagKlicka för att utvidga... Click to expand... Japp, precis. Eller rättare sagt, jag hade ingen aning själv men har dragit den slutsatsen av lite googlande..
Dr. Miles skrev:Sun Air of Scandinavia? Jag vet dock inte vilken flygplanstyp det är.Klicka för att utvidga... Click to expand... Timotey skrev:Dornier 328 tror jagKlicka för att utvidga... Click to expand... Japp, precis. Eller rättare sagt, jag hade ingen aning själv men har dragit den slutsatsen av lite googlande..