JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Ikväll hade jag lite reseabstinens, så jag tog en t/r med SAS. Destination Norge.
Ikväll hade jag lite reseabstinens, så jag tog en t/r med SAS. Destination Norge.
Visa bifogad bild 108970
Vart bär det av sen? Härnösand eller till Japan?
Min reselusta tog mig till Härnösand denna helg (under nödvändigt tvång) då dotter m familj har flytt Idre för denna stad. Ett givet utflyktsmål.
Jag shoppade på e handels sidan Taobao i Kina
Jag har inte smakat på det ännu.
Bra GT tro?
Vart bär det av sen? Härnösand eller till Japan?
Bra spottat!
Vill inte reta upp Folkhälsomyndigheten allt för mycket med onödigt resande så nästa vecka blir det bara en promenad här i staden mellan broarna.
Destination Folkungagatan 136 på Södermalm...
En rabarber-tonic från ekobryggeriet stod och lurpassade på coop i dag. Den fick följa med hem såklart. Trevig rabarber-doft, lite tunn i smaken dock.
Nu blev trycket för stort här också...
Fick bli en GT i SAS-anda. Dock var burkarna med Fever tree slut i kylen. Nåväl, man tager vad man har(ahorn).
Är ju inte riktigt topic. Men väl en Gimlet
Fast. Vad kan vara fel?
Var med i Valley’s stora pristävling. Först ”rätta” svaret vinner en fotvandring fotvandring till Ekshärad
När vi ändå är och snuddar på off-topic. I avdelningen udda saker man hittar på coop: Skånska Spritfabriken som uppenbarligen tillverkar allt från tonic till handsprit...
Här är en inte alls oäven gin-fri "gin-och-tonic". Enligt uppgift kommer deras alkoholfria sortiment till systemet i sommmar.
Angenäm doft, rejät kolsyra och bra bitterhet.