Senaste nytt

Genvej til Skyteam elite status...

Jannes

Medlem
12 timmar efter skickad ansökan så fick jag svar som säger att processen är igång, och ber mig kolla mitt konto om 72 timmar.

Inget mejl med bekräftelse, men kollade idag och EBD matchades till Platinum, utgångsdatum sista augusti 2024. Får se när man får testa det!
 
Är det någon som vet om dom skickar ut ett fysiskt kort eller om man via någon app kan lägga till kortet i mobilen? Jag lyckas bara få upp mitt kort på deras hemsida. I Kenya Airways app kommer jag bara in som gäst. Hittar inget sätt att logga in där.
 

LarsCph

Medlem
Hmm - jag är nu fått mejl om att de matcher mig til Gold. Lite konstigt med tanke på att andra har matchas till Platinum - jag har EBD....
 

Jannes

Medlem
Är det någon som vet om dom skickar ut ett fysiskt kort eller om man via någon app kan lägga till kortet i mobilen? Jag lyckas bara få upp mitt kort på deras hemsida. I Kenya Airways app kommer jag bara in som gäst. Hittar inget sätt att logga in där.
Jag tror det är lite av en pre-start här, speciellt som bokningar etc inte ska börja gälla förräns 1. oktober eller nåt sådant.
Så hoppas på att appen och allt det andra kommer ikapp småningom.
 
Imorgon blir det exakt 7 dagar sedan jag fick svaret att de ska statusmatcha mitt EBD men det händer inget. Jag skrev två gånger till kundtjänsten och frågade vad problemet är, men de slutade svara
 
Toppen