Vi får väl se hur det ser ut i början av september när det gått tre månader för oss som har intjäningsår juni-maj, det var väl i maj de största förändringarna skedde?
Ok, hur ser det ut nu?
@storbokstav
Vi får väl se hur det ser ut i början av september när det gått tre månader för oss som har intjäningsår juni-maj, det var väl i maj de största förändringarna skedde?
Oförändrat. Två dagar in på fjärde månaden i nya perioden står det fortfarande att min kvot är fylld.Ok, hur ser det ut nu?
@storbokstav
OK. Om detta stämmer är det ju uselt. Menar de att man ska gå ned till Guld och sedan upp till Diamant igen för att kunna åtnjuta förmånen att ge bort ett nytt kort?Tydligen ny regler man får från nu bara ge bort ett guldkort under hela tiden man är diamant
Från mailet
Jag ber om ursäkt att ärendet har dröjt. Ja vi har fått svar angående varför din Give away card inte har uppdaterats. Vi har för en tid tillbaka ändrat på reglerna för Give away card, det här var något vi dessvärre inte hade fått information om från första början på grund av lite misskommunikation. Reglerna gäller enligt följande, du kan från och med att du blir Diamant medlem till och med att din Diamant status går ut ge bort ett Guld kort eller 2st silver kort. Give away card uppdaterades efter att du gick in i en ny period tidigare men nu har vi ändrat så att du har en(1) under tiden du är Diamant medlem.
Jag ber om ursäkt om det inte var svaret du hade hoppats på.