Ok och har det blivit nån klarhet i när under min egen grace jag behöver ta emot inbjudan för att maximera?Nej, den kickar in direkt när du tar emot kortet
Ok och har det blivit nån klarhet i när under min egen grace jag behöver ta emot inbjudan för att maximera?Nej, den kickar in direkt när du tar emot kortet
Det har varit olika, ibland direkt första dagen, ibland efter 1 månad och ibland efter 3 månader. Aldrig något som blivit 100% bekräftat så vill du inte gambla väntar du 3 månader, vill du gambla tar du det tidigare.Ok och har det blivit nån klarhet i när under min egen grace jag behöver ta emot inbjudan för att maximera?
Alltså, kan man ens ta emot ett guldkort innan ens grace period är över? Jag har själv sett folk som inte lyckats utan fått fel då personen redan är EBG.Det har varit olika, ibland direkt första dagen, ibland efter 1 månad och ibland efter 3 månader. Aldrig något som blivit 100% bekräftat så vill du inte gambla väntar du 3 månader, vill du gambla tar du det tidigare.
Är mottagaren silver under grace eller statuslös så går det bra, men som sagt så är det lite dagsform på om man får bara innevarande år eller innevarande plus nästa när man erhåller guldet så tidigt i sin period. För EBG under grace har jag också som du skriver läst att det inte går, men har inte provat själv.Alltså, kan man ens ta emot ett guldkort innan ens grace period är över? Jag har själv sett folk som inte lyckats utan fått fel då personen redan är EBG.
Du kan inte ta emot ett guldkort medan du själv är guld, oavsett om det är under graceperioden eller inte.Ok och har det blivit nån klarhet i när under min egen grace jag behöver ta emot inbjudan för att maximera?
Fast just det är väl inte så random? Innevarande intjäningsår plus nästa.Jag gav min dotter guld-kort när jag själv blev Diamond i början av maj. Hennes bryt är juni/juli. Fick giltighet t o m juni -18. Det verkar väldigt random vilken giltighet man får.
Låter som att det stämmer om du gav henne guld i maj, hade du väntat tills efter henne bryt så hade det gällt till juni -19 istället.Jag gav min dotter guld-kort när jag själv blev Diamond i början av maj. Hennes bryt är juni/juli. Fick giltighet t o m juni -18. Det verkar väldigt random vilken giltighet man får.
Ah, givetvis. Tänkte inte på att den man ger till kan vara EBS och ha grace period.Är mottagaren silver under grace eller statuslös så går det bra, men som sagt så är det lite dagsform på om man får bara innevarande år eller innevarande plus nästa när man erhåller guldet så tidigt i sin period. För EBG under grace har jag också som du skriver läst att det inte går, men har inte provat själv.