Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Ringde supporten nu och de bekräftade att jag borde ha ett guldkort att ge bort trots att jag gav bort ett i Juni (nya perioden för mig börjar 1a Juli). De försökte göra det manuellt med Eurobonus nummer och säkerhetskoder för båda personerna istället men inte heller det gick.

Dem har nu skickat det vidare internt för felsökning och jag ska få svar inom ett per dagar.

Går oerhört långsamt det här. 2 veckor har nu gått och ingenting händer. Ringde efter en vecka och fick svaret att de tittar på det.
Mailade igår till diamant-supporten och har inte hört någonting.

Får väl kanske ringa igen på måndag om inget har hänt då...

Går oerhört långsamt det här. 2 veckor har nu gått och ingenting händer. Ringde efter en vecka och fick svaret att de tittar på det.
Mailade igår till diamant-supporten och har inte hört någonting.

Får väl kanske ringa igen på måndag om inget har hänt då...

Haft samma problem! De har sagt samma sak varje gång jag ringer in de senaste 6 veckorna ja har försökt ge bort ett guld. Mailat Diamond-supporten flera gånger utan respons.. känns nästan hopplöst nu.

Haft samma problem! De har sagt samma sak varje gång jag ringer in de senaste 6 veckorna ja har försökt ge bort ett guld. Mailat Diamond-supporten flera gånger utan respons.. känns nästan hopplöst nu.

Tråkigt att höra. Man kan ju tycka att de får ge bättre information åtminstone.

Ringde nu och pratade med dem. Samma svar som sist.
De har pratat med de som utreder detta och dem har inte hittat felet. Försökte få svar på om det kan ta ett halvår att lösa eller 1 dag men det vet dem inte, de hävdar dock att det är ett viktigt ärende som de måste lösa.

Känns långt ifrån betryggande...

Toppen