Min fru har kvalificeringsperiod 1 juni - 31 maj och hennes nuvarande guldkort går ut sista augusti. När ska jag ge henne ett nytt om jag vill att det ska vara giltigt resterande tid av hennes nuvarande kvalificeringsperiod + hela nästa?
Du kan ge det nu på en gång. Hon kommer ha guldkortet innevarande period och nästa. Verkar som om hon är inne på sin "grace period" på guld nu när man får ha kvar det 3 månader efter att man ramlat ner till silver.
Jag tänkte ge bort ett silverkort till en vän men då han var inne på sin grace period fungerade det inte, det går inte att uppgradera ett konto som redan har samma status. Isf är det bara att vänta tills dagen efter dennes grace period går ut, vilket iofs i mitt fall var efter min period gick ut så det blev ett annat upplägg.Du kan ge det nu på en gång. Hon kommer ha guldkortet innevarande period och nästa. Verkar som om hon är inne på sin "grace period" på guld nu när man får ha kvar det 3 månader efter att man ramlat ner till silver.
Det var nytt för mig, alltid lär man sig något nytt.Nej, hennes status måste blivit silver innan du kan ge henne guld igen (även grace period måste gått) Men andra ord kan man inte "förlänga" guld statusen. Jag har provat och även kontaktat Diamond supporten som inte kunde hjälpa mig med det....
Nej, hennes status måste blivit silver innan du kan ge henne guld igen (även grace period måste gått) Men andra ord kan man inte "förlänga" guld statusen. Jag har provat och även kontaktat Diamond supporten som inte kunde hjälpa mig med det....
Japp.Okej, tack. Så om jag förstår det rätt och väntar en dryg månad till med att ge henne ett EBG, så kommer hennes guld status vara giltig tom 31 maj 2017 (+ 3 månader)??
Japp, du har förstått det rätt.Min flickvän har ny kvalificeringsperiod från och med oktober. Min egen startar några dagar tidigare. Om jag fattar det hela rätt får hon behålla guldkortet ett år längre om jag väntar med gåvan till oktober? Jag antar att jag till och med kan "sälja" ett kort nu och få ett nytt att ge bort när min nästa period startar? Eller har jag missuppfattat?
Om du är Diamond nu, och har kvalificerat Dif för att vara det även nästa period så kan du ge bort ett guldkort under din innevarande period, samt ett kort under nästa period. Smartast är arr ge bort ett guldkort precis i början av mottagarens period ja.Min flickvän har ny kvalificeringsperiod från och med oktober. Min egen startar några dagar tidigare. Om jag fattar det hela rätt får hon behålla guldkortet ett år längre om jag väntar med gåvan till oktober? Jag antar att jag till och med kan "sälja" ett kort nu och få ett nytt att ge bort när min nästa period startar? Eller har jag missuppfattat?