Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Mitt SAS år går ut den 31 maj med grace till 31 augusti, den som skall få mitt guld ramlade ner till silver den 1 maj
Skall jag ge bort mitt guld nu eller 31 augusti för att den personel skall kunna utnyttja sitt kort optimalt?
Personen kommer inte resa under sommaren?
Någon får rätta mig om jag har fel men du ska kunna ge bort nu då personens grace period precis är klar. Samtidigt så får du ett nytt guld att ge bort när din grace period är över förutsatt att du kvalifierat dig till Diamond igen.

Någon får rätta mig om jag har fel men du ska kunna ge bort nu då personens grace period precis är klar. Samtidigt så får du ett nytt guld att ge bort när din grace period är över förutsatt att du kvalifierat dig till Diamond igen.
Tack, jag tänkte hur länge får mottagaren behålla guldstatusen är det fördel att ge bort i augusti?
Jag har klarat EBD till maj 2027

Tack, jag tänkte hur länge får mottagaren behålla guldstatusen är det fördel att ge bort i augusti?
Jag har klarat EBD till maj 2027
Min uppfattning är att ger du direkt efter grace perioden så har de innevarande period + nästa. Så gjorde jag för min sambo nyss i maj då hennes graceperiod va över. Antar att hon då har guld fram till april 2028.

Toppen