Man tackar! Hoppas också att jag kan leverera fler!
SeaPlanePilot Medlem 23 Februari 2013 #12 Jag gillar Trondheim och tröndersk dialekt. Har bara åkt tåg till Trondheim men blev nu inspirerad att flyga dit. Tack för ett bra reportage!
Jag gillar Trondheim och tröndersk dialekt. Har bara åkt tåg till Trondheim men blev nu inspirerad att flyga dit. Tack för ett bra reportage!
AxelB Medlem 24 Februari 2013 #13 SeaPlanePilot skrev: Jag gillar Trondheim och tröndersk dialekt. Har bara åkt tåg till Trondheim men blev nu inspirerad att flyga dit. Tack för ett bra reportage! Klicka för att utvidga... Kul att höra! Då kan du ju passa på att sova över på "Rica Hell Hotel" nära flygplatsen!
SeaPlanePilot skrev: Jag gillar Trondheim och tröndersk dialekt. Har bara åkt tåg till Trondheim men blev nu inspirerad att flyga dit. Tack för ett bra reportage! Klicka för att utvidga... Kul att höra! Då kan du ju passa på att sova över på "Rica Hell Hotel" nära flygplatsen!
SeaPlanePilot Medlem 24 Februari 2013 #14 AxelB skrev: Kul att höra! Då kan du ju passa på att sova över på "Rica Hell Hotel" nära flygplatsen! Klicka för att utvidga... Ha ha, jag noterade den lilla hålan Hell senast jag var där
AxelB skrev: Kul att höra! Då kan du ju passa på att sova över på "Rica Hell Hotel" nära flygplatsen! Klicka för att utvidga... Ha ha, jag noterade den lilla hålan Hell senast jag var där