Nej, du skall icke låta dig förledas av de förtappade själar här inne som rekommenderar det Irländska-trailer-trash-bolaget
I tisdags var jag tvungen att premiär åka med detta bolag trots att det bar emot så det stod härliga till.
Med tanke på SAS pilotstrejk och hur terminal 5 bevakas där tre timmars regeln är heligare än kon i Indien så ångrar jag inte mitt val.
Tog morgonflyget från Göteborg till Arlanda givetvis som mittsätesryttare, men betalar man bara 52 kronor får man allt lida lite.
Plockade upp min bekanta vid bagagebandet på Arlanda som hade landat samtidigt som jag.
Sakta men säkert tog vi oss till terminal 4 och jag hade slagit på stort med 491 kronor per biljett eftersom 2 väskor skulle checkas in.
Blev oerhört positivt överraskad när vi kunde "disk" checka in runt 10 på förmiddagen till ett flyg som går sent på eftermiddagen.
Vi blippade in oss genom porten till en säkerhetskontroll som vid tillfället var helt tom.
Efter den snabba säkerhetskontrollen promenerade vi till femman där jag fick köpa in mig bredvid SAS Loungen för 160 kronor personen.
Blev direkt påmind av tretimmarsregeln som inte efterlevs eftersom jag såg en handfull andra personer sitta där väldigt länge.
Vi hann med både frukost och lunch och en hel del bedövande dryck så man mot slutet var sunkigare själv än loungen i fråga!!
Efter allt detta har jag ett dilemma om jag eventuellt skall begära att få ändra mitt användarnamn till OnlyRyan!!