Senaste nytt

Göteborg till Bahrain 24-28 maj

Om ni ni skall boka med British Airways så är mitt tips att vänta tills första veckan i Januari och hoppas att dom precis som förra året har en rea då, tror tom att den började efter jul förra året.

Ja vi moderatorer har fått rensa upp i denna tråd efter diverse spydigheter mellan medlemmar.
Det är inget konstigt att vi plockar bort detta och vill tacka för de som anmält inläggen.

En sak som dock inte är OK oavsett vad är att diskutera moderering av inlägg, det strider mot forumreglerna. Har man synpunkter på moderering, ta det i PM med alla moderatorer.
Skärpning från alla håll!

//Moderator

Ja vi moderatorer har fått rensa upp i denna tråd efter diverse spydigheter mellan medlemmar.
Det är inget konstigt att vi plockar bort detta och vill tacka för de som anmält inläggen.

En sak som dock inte är OK oavsett vad är att diskutera moderering av inlägg, det strider mot forumreglerna. Har man synpunkter på moderering, ta det i PM med alla moderatorer.
Skärpning från alla håll!

//Moderator
Jisses, det verkar vara tur att jag inte såg detta. Har inte hunnit läsa några av inläggen alls, och är ledsen om mitt första inlägg skapade något sådant.

Det är fullt tillräckligt då det där borde vara T5-T5. Inga oceaner av tid, men om man inte lallar runt bland affärerna så ska det inte vara några problem alls.
Vi kommer inte lalla runt bland affärerna så det är inget problem för vår del. Problemet är nog om inkommande flyg är sent och det därmed blir problem. Det får man lösa där och då isf.

Om ni ni skall boka med British Airways så är mitt tips att vänta tills första veckan i Januari och hoppas att dom precis som förra året har en rea då, tror tom att den började efter jul förra året.
Tusen tack för tipset!

Damn, skulle behöva förhandla med chefen INNAN jul isf. Inte riktigt läge för det just nu. Men tack för tipset om rean.

Last edited by a moderator:
Jisses, det verkar vara tur att jag inte såg detta. Har inte hunnit läsa några av inläggen alls, och är ledsen om mitt första inlägg skapade något sådant.
Det är inte ditt "fel" att det urartade då det var andra medlemmar som råkade i luv på varandra utifrån vad de kommenterade.

//Moderator

Toppen