Senaste nytt

Går ej att efterregistrera poäng på SAS hemsida

Jag löste problemet genom att använda Wifi på en ICA butik. :mad:

Jag har varit i kontakt med kundtjänst 2ggr och fått höra att det är så här det är meningen att det ska fungera.
Att vara galen kanske inte är ett krav för att få jobb på SK-IT avdelning,
men det underlättar säkert för den som vill smälta in i gänget...

Last edited:
Någon mer än jag som märkt av problem på sistone? Försöker efterregistrera flygpoäng men får bara upp i rött ”Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare.” Har även testat med hustruns inloggning och med olika plattformar, med samma negativa resultat.

Någon mer än jag som märkt av problem på sistone? Försöker efterregistrera flygpoäng men får bara upp i rött ”Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare.” Har även testat med hustruns inloggning och med olika plattformar, med samma negativa resultat.
Samma här, fungerade föregående vecka och poängen trillade in efter tre arbetsdagar (snabbt), men idag får jag samma felmeddelande.

Japp, jag provade olika devices tills jag hittade en som fungerade (mobilen)

Intressant detta, jag får upp olika typer av fel när jag försöker efterregistrera. Först tidigare nämnda felmeddelande om VPN och TOR, men även att jag lyckas komma vidare och slår in alla uppgifter men då möts av "There was a problem, please try again later". Nu precis kom jag återigen vidare med alla uppgifter men nu står det i stället att poängen redan är registrerade på kontot, något jag dock inte märkt av...

Intressant detta, jag får upp olika typer av fel när jag försöker efterregistrera. Först tidigare nämnda felmeddelande om VPN och TOR, men även att jag lyckas komma vidare och slår in alla uppgifter men då möts av "There was a problem, please try again later". Nu precis kom jag återigen vidare med alla uppgifter men nu står det i stället att poängen redan är registrerade på kontot, något jag dock inte märkt av...

Haft samma problem.
Provat med Mac och Safari via Sverige, Windows och chrome via Norge och telefon.
Det ”fungerade” efter en stund med telefonen, men om det fungerade som det skulle är ytterst tveksamt.

Japp, jag provade olika devices tills jag hittade en som fungerade (mobilen)
Haft samma problem.
Provat med Mac och Safari via Sverige, Windows och chrome via Norge och telefon.
Det ”fungerade” efter en stund med telefonen, men om det fungerade som det skulle är ytterst tveksamt.
Jag får det inte att fungera någonstans. :(
Provat Chrome på PC, Safari på både iPhone och iPad.
För en av fyra i familjen reggades samtliga 6 flygningar men för övriga bara 2 av 6 flyg….
Finns ebretro kvar?

För en av fyra i familjen reggades samtliga 6 flygningar men för övriga bara 2 av 6 flyg….
Finns ebretro kvar?

Här trillar poängen sakta in.
Det konstiga är att för egen del så saknas ett rent SAS flyg. SQ flygen har kommit in.
Ska in och se på fru och dotters poäng om en stund

Finns ebretro kvar?

Nej, ebretro är borta men däremot kan diamantsupporten hjälpa till.

Saknar fortfarande poäng från Etihad. Massor av poäng.

Toppen