Senaste nytt

Gå med i SAS Credits och få två Lounge vouchers

Det kan du. Pratade med SAS precis och de gäller i alla SAS Business-lounger, inte bara på ARN. Dock måste man ha boardingkort från SAS Group samma dag.

Yes stämmer, dock så åkte jag inte SK den dagen utan med LX, provade ändå för att se om de inte skulle bry sig då det är inom samma allians, men det gick inte.

Får ingen användning för dom nu. Läge att ge bort dom antar jag.

Jag måste säga att det här erbjudandet var lite av en besvikelse, framförallt med tanke på hur kort giltighetstiden på vouchers var.

Mina föräldrars firma gick med och de hade tänkt utnyttja dem lite längre fram i vår men det går ju inte nu. Nu kommer de till användning ändå, eftersom de ska åka till Paris samtidigt som jag och FruAgehall, men deras flight (via OSL) blev uppflyttad så de åker mycket tidigare än oss nu. Därmed får de äta frukost på OSL istället för med oss på ARN.

Gick hur smidigt som helst.
Anmälde företaget sista möjliga dagen. Voucher dök upp efter en 10-12 dagar.

Flög AY förra veckan och använda SAS-Vouchern i deras HEL-Lounge utan några som helst problem.

Jag använde en av mina på EWR, den andra i SL på ARN, då BL var stängd för renovering. Personalen funderade lite på hur de skulle göra, men det var inga problem alls. Bra grej! Har så smått börjat använda Credits-kontot, men det är lite dåligt implementerat och lätt att glömma bort att ange koden (och det verkar inte gå att se på bekräftelsen att en gjort det).

Jag gav bort mina till en kollega som skulle ut att resa med sin man. Hon är en mycket ofrekvent resenär så ett loungbesök på ARN vid starten på resan satte en guldkant för dem, men som sagt det var lite snålt tilltaget med giltighetstid.

Har börjat använda kredits på biljetter jag bokar på SAS åt firman, lyckades registrera koden i min vanliga EB profil så nu dyker den upp automatiskt.

Toppen