Senaste nytt

Gästföreläsare Businessclass.se träff

Finns ju Frequent Traveller University som har nästa konferens 26-28 april. Någon som ska gå?

FTUniversity » program
"The next Frequent Traveler University event will be held April 26-28th at the Hilton McLean Tysons Corner, VA. We’re still adding sessions and speakers, but the following are already confirmed:
- Gary Leff (gleff) and Ben Schlappig (lucky9876coins) will share their experience booking hundreds of millions of miles worth of award tickets.
- Darius Dubash (Million Mile Secrets) will offer an introduction to those new (or always looking to brush up) on the hobby.
- Steve Belkin (beaubo) has experience earning and burning hundreds of millions of miles.He’ll show you how to take the next big mileage deal and turn it to your advantage – without having a run in with the DEA while you’re at it!
- Summer Hull (mommypoints) is the mom to a travel loving toddler, and author of the Mommy Points blog. Her focus is on helping families (and non-families) learn how to earn miles and points in their every day life, and then use those points for trips they never dreamed possible.
- Brian Kelly (The Points Guy) is not only the tallest blogger/speaker at Frequent Traveler University, but may be the only blogger/speaker ever to leave their job on Wall Street to work full-time as a travel blogger and travel consultant."

Om vi ska ha gästföreläsare tycker jag snarare de ska få betala för att få komma och träffa oss. Vi är en attraktiv kundgrupp för många...

Justin Ross lee?

Någon som vet vad han sysslar med ?
Någon stött på personen?

Han flyger konstant och skryter om det på facebook,twitter och vad mer som nu finns...
https://www.facebook.com/justinrosslee
Där är nästan 8000 bilder när han sitter i lounger runt omkring i världen och alltid first class.

Läst att han kallar det Jewjetting.

Bill O'Reilly borde portas från TV... Helt Off Topic, men det är när jag tittar på Fox News att jag minns varför det finns väpnade konflikter och krig i världen...

Håller med big time. Snacka om propaganda kanal.
När man ligger ute på hotell som råkar ha denna kanal så tittar man en stund för att få sig ett gott skratt. Men snart kommer verkligheten ifatt och man tycker det bara är sorgligt.

Toppen