Senaste nytt

Fyllt i fel telefonnummer i profilen - Kan ej 4 siffrig kod.

Axxo

Medlem
Hej,

Min tjej kan inte hennes fyrsiffriga kod för att boka awardresor på telefonen.
Hon fyllde i fel telefonnummer i sin profil och nu kan hon inte beställa ny kod då hon måste bekräfta detta med sitt telefonnummer som är fel i profilen.

Vad kan hon göra? Tror ni att det går att fixa när man ringer in?
 
Hon fyllde i fel telefonnummer i sin profil och nu kan hon inte beställa ny kod då hon måste bekräfta detta med sitt telefonnummer som är fel i profilen.

Ring kundtjänst så kan de hjälpa till att byta nummer till ett korrekt.

Jag vill minnas att när jag var i samma situation några år sedan bytte de direkt baserat endast på mitt (icke-verifierade) telefonsamtal. Vilket naturligtvis helt invaliderar värdet av säkerhetskoden, så jag hoppas att de i vart fall numera skickar ut brev till folkbokföringsadressen eller liknande innan de godkänner nya numret.
 
Ring kundtjänst så kan de hjälpa till att byta nummer till ett korrekt.

Jag vill minnas att när jag var i samma situation några år sedan bytte de direkt baserat endast på mitt (icke-verifierade) telefonsamtal. Vilket naturligtvis helt invaliderar värdet av säkerhetskoden, så jag hoppas att de i vart fall numera skickar ut brev till folkbokföringsadressen eller liknande innan de godkänner nya numret.
Tack för svar!
Kommer du ihåg vem du ringde? SAS Eurobouns nummer eller det vanliga sas numret ?
 
Har typ samma problem… Funkade tidigare att få säkerhetskoden skickad till mobilen, men nu verkar de ha gjort någon kanonbra systemuppdatering så det står +070……. Och det kommer aldrig fungera. Alla försök att själv byta via appen eller hemsidan säger ”Tekniskt fel, försök igen senare”. Gjort tiotal försök senaste månaden, alla med samma resultat
 
Har typ samma problem… Funkade tidigare att få säkerhetskoden skickad till mobilen, men nu verkar de ha gjort någon kanonbra systemuppdatering så det står +070……. Och det kommer aldrig fungera. Alla försök att själv byta via appen eller hemsidan säger ”Tekniskt fel, försök igen senare”. Gjort tiotal försök senaste månaden, alla med samma resultat

Ställ dig i kö i morgon när dom öppna chatten. Skriv att du skrivet fel nummer.
Dom kommer ställa dig 5-10 frågor om ditt konto. När du väl svarat på dom så byter dom numret åt dig.
 
Toppen