Senaste nytt

Fyller jämnt i april 2016 - vart ska vi åka?

rvarttinen

Medlem
Gillar att du svarar i trådar på BC under ett möte :)
OT: Det gäller att prioritera ..!.. :)

Här är länken till Constance Moofushi: Moofushi Five Star Resort | Constance Hotels & Resorts in Maldives
... ett ställe som jag kan varmt rekommendera. Var där nyligen för andra gången och ligger i par med den 'budget' som angivits; räcker nog till en s.k. "Senior Overwater villa" på 94 kvadratmeter med bla badkar o dusch utomhus, på pålar i vattnet med egen trapp ned i havet. Bra husrev för snorkling och dyk, utflykter för den som vill, bra gastronomi med stor vinkällare och ön är inte större än att det tar ca tjugo minuter att promenera runt den. Bra Spa. Servicenivå; utmärkt!
Vi, hustrun och jag, planerar att åka dit nästa år igen ...

BLR

Medlem
OT: Det gäller att prioritera ..!.. :)

Här är länken till Constance Moofushi: Moofushi Five Star Resort | Constance Hotels & Resorts in Maldives
... ett ställe som jag kan varmt rekommendera. Var där nyligen för andra gången och ligger i par med den 'budget' som angivits; räcker nog till en s.k. "Senior Overwater villa" på 94 kvadratmeter med bla badkar o dusch utomhus, på pålar i vattnet med egen trapp ned i havet. Bra husrev för snorkling och dyk, utflykter för den som vill, bra gastronomi med stor vinkällare och ön är inte större än att det tar ca tjugo minuter att promenera runt den. Bra Spa. Servicenivå; utmärkt!
Vi, hustrun och jag, planerar att åka dit nästa år igen ...

Det var intressant. Har själv tittat lite på detta alternativ.

rvarttinen

Medlem
Det var intressant. Har själv tittat lite på detta alternativ.
Kul! Det är riktigt bra! Om du vill kan vi PM:a om du vill se lite bilder och vill veta mer ... har en ambition att skriva en reserapport, men tvärr ont om tid att göra det på just nu. Annars hade jag publicerat något här på BC.se. Kommer nog senare ...

jumbooze

Medlem
Min nollning siktar jag på några dagar på Maldiverna och sen åka vidare till asien men budgeten är nog lite mindre , väntar på att man ska öppna bokningsfönstret på awards

Toppen