Senaste nytt

Funderingar kring inofficiella BC-träffarna

Nästa Monks-träff kan kanske vara ett bra tillfälle att diskutera hur vi eventuellt vill att månadsträffarna ska se ut framöver. :)

Utmärkt! Förutom att jag kan inte komma ... :( ... men ni kan säkerligen komma fram till något bra!

Ytterligare förslag på ställe som fungerar både ute (vackert väder) och inne (om mindre bra väder): Linje Tio på Hornsbruksgatan. Vanligt med AW på detta ställe, men om vi bokar i tid så kan det funka. Jag kan dessutom, på veckodagar, ta bordet tidigt (SEQ 001),i och med att det är mycket nära där jag jobbar.

Akkurat är ett trevligt ställe med mycket bra ölutbud, men väldigt populärt bland andra också.
Det skadar aldrig att fråga hur de skulle ställa sig till en bc-träff utifrån det som redan sagts här att vi har svårt att garantera hur många som faktiskt kommer dyka upp mm.

Finns det inget vettigt ute vid Arlanda som går att använda?

Visst, många reser mer än mig och kanske inte är sådär jättepepp på att åka dit på fritiden, det förstår ja. Men ändå?

Sofia bra med initiativ! :)
Håller med om att det man gärna har uteservering på sommaren. Bara man får plats. När jag ordnade (den varma) träffen på Monks sveav så var vi på Gården Gården Stockholm Start » Gården Stockholm (norra bantorget) först, det finns ju inget som hindrar att man hänger där innan Monks, många platser finns det.

Sedan håller jag med agehall & fcx att det är en fördel med hur flexibla Monks är. Dessutom får vi alltid bra service där. Tycker vi ska vara kvar där största delen av året.
Sofia du kan ju alltid ordna en "extra-träff" på annat ställe. :) Prag & Aten brukar va poppis ;)

Last edited:
Toppen