Ser bra ut men jag tycker man kunde gjort Plus lite vassare ...
Kan hålla med om detta, men tror att differentieringen gentemot Business blir för liten annars. TK's variant var/är ju t.e.x inte ekonomiskt lönsam.
Tycker produkten ser ut att vara snarlik det som Lufthansa presenterar, men troligen något billigare. SAS släppte ju en rabatterad SAS Plus för ca 10k nyligen, vilket då känns rimligt.
EVA's o Alitalias premium eco är kanske fortsatt vassare, men det beror nog mer på kringservicen.
Intressant att se hur mycket ny interiör gör för en upplevelse förresten - flera av planen är ju 15år gamla när renoveringen påbörjas.
Kan hålla med om detta, men tror att differentieringen gentemot Business blir för liten annars. TK's variant var/är ju t.e.x inte ekonomiskt lönsam.
Av bilden att döma, gissar jag att det är samma seat konfig (ej stol) som ANA Business class på deras Boeing 777-300ER.
Det är 1-1-1-1, inte 1-2-1.
Jag skulle ha föredragit samma konfig som bl a THAI, Etihad där varannan rad får parsäte i mittenraden. Det är trevligare när man reser som ett par.
hos ANA (1-1-1-1)
Visa bifogad bild 24996
hos THAI (1-2-1 och 1-1-1-1 varannan rad)
Visa bifogad bild 24997
Hann med att ställa denna fråga och det är alternativ nr 1, den som finns på ANA. SAS själva tyckte detta upplägg var avsevärt bättre.Av bilden att döma, gissar jag att det är samma seat konfig (ej stol) som ANA Business class på deras Boeing 777-300ER.
Det är 1-1-1-1, inte 1-2-1.
Jag skulle ha föredragit samma konfig som bl a THAI, Etihad där varannan rad får parsäte i mittenraden. Det är trevligare när man reser som ett par.
hos ANA (1-1-1-1)
Visa bifogad bild 24996
hos THAI (1-2-1 och 1-1-1-1 varannan rad)
Visa bifogad bild 24997