Senaste nytt

Full pott i alla tre allianser

HON-II

Medlem
Jag flög på några dyra DL biljetter under 2014, så jag är Diamond Medallion på DL (2 "Million Miler" sedan en massa flygningar långt tidigare). Har LH Hon och SQ Solitaire på Star Alliance och är QR Platinum, vilket nuförtiden ger One world Emerald status. I mitt tycke är Skyteam den allians jag tycker sämst om. Enda fördelen är de (nästan) konstanta uppgraderingarna på amerikanska inrikesflyg. AF och KLM är jag inte så entusiastisk över.
 

Homer

Medlem
Jag är fortfarande inte intresserad av GGL, och det är helt irrelevant för ämnet. Sen kan man fundera på hur publikt det är när den enda info som finns kräver inloggning.

Det var ju du själv som felaktigt påstod Faktum är att Gold Guest List inte nämns på BAs :rolleyes:
Om du är intresserad av det eller inte är betydelselöst, det är i alla fall ett felaktigt påstående.
 

Nemo

Medlem
@Jacob s inlägg om det unika att ha uppnått högsta statusnivå i de tre stora flygallianserna verkar spåra ur. Det blev en debatt ifall det ändå inte finns ännu högre nivåer. Det påminner mig om när jag som stolt sjätteklassare berättade för far att jag hade haft alla rätt på alla matteprov den årskursen. Då kontrade han med att han minsann en gång hade fått mer än maxpoäng på ett matteprov. Så kan det låta när jantelagen får spela.
 
Lidt pinlig diskussion, ingen tvivl om at BAEC Gold er det højeste niveau for "almindelige" mennesker...

Jeg synes det er ganske imponerende at nå 3x meget høj status uanset om man arbejder med det til dagligt eller arbejder med noget andet og flyver meget i den forbindelse.

Godt gået @Jacob, @HON-II og alle andre der når derop! :)
 

Jacob

Medlem
@Jacob s inlägg om det unika att ha uppnått högsta statusnivå i de tre stora flygallianserna verkar spåra ur. Det blev en debatt ifall det ändå inte finns ännu högre nivåer. Det påminner mig om när jag som stolt sjätteklassare berättade för far att jag hade haft alla rätt på alla matteprov den årskursen. Då kontrade han med att han minsann en gång hade fått mer än maxpoäng på ett matteprov. Så kan det låta när jantelagen får spela.
Haha, ja visst är det lustigt. Jag har i alla fall fördelen att kunna låsa min egen tråd om det går för långt. ;)

Jag är inte den som brukar skriva så mycket om vad jag gör i forumet, vad jag samlar för poäng/vart jag åker osv, men tyckte det var en lite kul sak att berätta om. Dessutom är det något BusinessClass rent allmänt får nytta av genom möjligheterna att kunna göra tester på fler lounger och premiumtjänster.
 

NotRyan

Medlem
Haha, ja visst är det lustigt. Jag har i alla fall fördelen av att kunna låsa min egen tråd om det går för långt. ;)

Jag är inte den som brukar skriva så mycket om vad jag gör i forumet, vad jag samlar för poäng/vart jag åker osv, men tyckte det var en lite kul sak att skriva om denna gång. Dessutom är det något BusinessClass rent allmänt får nytta av genom möjligheterna att kunna göra tester på fler lounger och premiumtjänster.

Ja, visst är det kul att få veta även vad du håller på med, och strunta gladeligen i såna där petimetrar, vem bryr sig.... :)
 
Toppen