Senaste nytt

Frukost i Menzies Business lounge Arlanda?

Hur ser frukostutbudet ut nuförtiden i Menzies lounger i T5? Kommer inte in i SAS (EBB), men har AmEx som man kommer in i Menzies med i två månader till.
Det är bröd med pålägg och kanske yoghurt samt kaffe. Det finns ofta två sorters mjukt bröd under duk. Inget speciellt alls, och faktiskt enligt min mening en riktigt sliten och dålig lounge. Är det dock så att man har fritt tillträde är det absolut värt att titta förbi, men inget att gå upp en halvtimme tidigare för att få tid att avnjuta om man inte skulle vara mycket loungeovan.

Hur ser frukostutbudet ut nuförtiden i Menzies lounger i T5? Kommer inte in i SAS (EBB), men har AmEx som man kommer in i Menzies med i två månader till.
Var där i tisdags och det fanns lite bröd och ost, kalkon, leverpastej. Juice i läskmaskinen, kaffe samt något form av av fil/yoghurt och lite flingor. Var väl där i 2 minuter och gjorde 2 mackor och drack ett glas juice oct gick sedan där ifrån. Inget ställe man vill stanna allt för länge på.

Precis så här tråkigt ser det ut nu!
24539630a8abd3987f793094803a733c.jpg
3f25681e80e4f2478fe706c37f3d0f2b.jpg

Utbudet i Menzies Executive Lounge T5 brukar vara bättre (kan ha ändrats jag har inte varit där på över ett år)

Utbudet i Menzies Executive Lounge T5 brukar vara bättre (kan ha ändrats jag har inte varit där på över ett år)
Antar att du menar loungen i F-hallen, vilken är bättre än den bredvid SAS loungen, hörde att loungen brevid SAS ska renoveras efter sommaren vilket verkligen är på tiden.

Toppen