Jag väntar fortfarande (och har alltid fått tidigare mail, så bör inte vara något strul med ändrade marknadsföringspreferenser eller liknande). Håller tummarna för att det snart trillar in...Nån mer som inte fått mailet än? De brukar iofs skicka ut väldigt oregelbundet tycker jag
Det är inte förbjudet i T&C? Tolkningen bland många här om vad T&C säger är en (medvetet) snäv tolkning. Jag delar gärna med mig av koden till vänner och förumvänner, men får inte gör det här.Ja det är ju också en bra poäng, men varför förbjuda det i sina T&C då? För att vid behov kunna ge repressalier?![]()
Kampanjer på enterprisenivå skickas i princip alltid "staggered", eller i intervaller. Detta är främst för att inte flaggas som spam men har flera andra fördelar. Så inget ovanligt från SAS sidaTre diamond i min familj+tre MC premium, vi har ALLTID fått kampanjmail som F&F samt dubbla poäng på MC vid OLIKA tillfällen och klockslag. Verkar som om SAS skickar ut mailen vid olika tillfällen. Klarar inte servern av att skicka alla samtidigt tro?