Dags för Friends & Family igen!
B79 Medlem 19 Februari 2025 #3 Johan F skrev: Har inte fått något mail, är EBD Klicka för att utvidga... Jag har inte fått något heller, som EBD. Senaste F&F jag fick var innan övergången till SkyTeam. Jag har inte fått något sedan dess...
Johan F skrev: Har inte fått något mail, är EBD Klicka för att utvidga... Jag har inte fått något heller, som EBD. Senaste F&F jag fick var innan övergången till SkyTeam. Jag har inte fått något sedan dess...
Emme Medlem 19 Februari 2025 #8 Inte hittat något wow än. Ser inte Miami längre än till mars (från Kastrup). Hoppas dom fixar det snart. Tar gärna en resa i plus så man kan utnyttja 4:e december luckan i julkalendern och få dubbla nivåpoäng
Inte hittat något wow än. Ser inte Miami längre än till mars (från Kastrup). Hoppas dom fixar det snart. Tar gärna en resa i plus så man kan utnyttja 4:e december luckan i julkalendern och få dubbla nivåpoäng
caberg Medlem 19 Februari 2025 #9 Hittat biz till NYC för 14k t/r med start AGH på flera datum under x2 poäng kampanjen. EDIT: Samma resor går på ca 23k utan kampanjen. Last edited: 19 Februari 2025
Hittat biz till NYC för 14k t/r med start AGH på flera datum under x2 poäng kampanjen. EDIT: Samma resor går på ca 23k utan kampanjen.
Y yamazaki Medlem 19 Februari 2025 #10 LinkedIn Login, Sign in | LinkedIn Login to LinkedIn to keep in touch with people you know, share ideas, and build your career. www.linkedin.com
LinkedIn Login, Sign in | LinkedIn Login to LinkedIn to keep in touch with people you know, share ideas, and build your career. www.linkedin.com