Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Hachans

Medlem
Byt adblocker i sådana fall! Med ”uBlock origin” försvinner allt för mig. Har testat och läst på en hel del, om än för några år sedan, och inte hittat något bättre alternativ då. Observera att tillägget som bara heter ”uBlock” inte är samma.

På iPhone kör jag med AdGuard. Där har jag däremot inte läst på så mycket om bästa alternativet, men det fungerar bra för detta forum iaf.

1blocker fungerar bra för iPhone.
 

cnord

Medlem
Idag fick jag reklam för Änglarnas Klubb i Köpenhamn. Jag vet inte om någon kan hjälpa mig, men det ser ut som att flickstackaren på bilden inte har det så bra. Dels så får inte hennes ansikte vara med på bild, mer än att man ser lite av munnen, och hon ser ut att ha ont, för munnen är halvöppen. Eller så kanske hon fryser, för hon har knappt några kläder på sig.

Jag tycker de som står bakom BC skall göra sin plikt, visa lite civilkurage och leta upp kvinnan och hjälpa henne med vad hon nu behöver hjälp med, hon ser ut att fara illa! Kanske @henrik.hanevold eller @dashboard kan leta?
Ikke for og henge deg ut eller noe, siden algoritmer kan slå feil ut i blant, men DoubleClick (google) tracker din surfehistorikk og leverer annonser tilpasset deg og din surfehistorikk, det er ikke noe admins her inne styrer :p

The DoubleClick server contains a profile of the user which contains data about the user complied via cookies and other tracking technologies. The server uses the profile to target advertising to fit the preferences of the particular user, and it also updates the profile in light of the user's current online behavior.

Her kan du se igjennom noe av det du får reklame for, og slå av personlig reklame feks: https://myadcenter.google.com/home
 
Ikke for og henge deg ut eller noe, siden algoritmer kan slå feil ut i blant, men DoubleClick (google) tracker din surfehistorikk og leverer annonser tilpasset deg og din surfehistorikk, det er ikke noe admins her inne styrer :p



Her kan du se igjennom noe av det du får reklame for, og slå av personlig reklame feks: https://myadcenter.google.com/home
Precis, dock har jag redan slagit av personlig reklam, så tyvärr är det inte min surfhistorik den går på.

Jag ser just nu reklam för KFC, och snabbmat är ju betydligt mer beklämmande och pinsamt att ha googlat på än lättklädda personer.
 
Toppen