Jag var neutral!
Aurora skrev:Full mann sovnet på meg + mann falt livløs om i midtgangen.... kjenner jeg ble litt ferdig med flyvning nå i kveld... urk.Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Låter inte vidare trevligt - men ändå kanske bra att det var ombord på ett flygplan och inte några du hade hemma på middagKlicka för att utvidga...
Hahaha. Det lyder ret underholdende!Moco skrev:Precis spontanbesökt "Dubai Latino Festival" och önskar att jag inte hade gjort det.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Hahaha. Det lyder ret underholdende!Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Latinoär den maskulina formen och Latinaden feminina formen.Så det verkar inte som om de ägnat sig åt falsk marknadsföring...Klicka för att utvidga...
OT. El festival, La festiva. Alltså: latino festival, latina festiva.AABack2ARN skrev:Latinoär den maskulina formen och Latinaden feminina formen.Så det verkar inte som om de ägnat sig åt falsk marknadsföring...Klicka för att utvidga...
När jag var på en SAS flight till Göteborg i lördags kom manlig pursern till min plats och frågade mig:Palazzi skrev:Väntar bara in VIP-inbjudningarna! Om dokusåpadeltagarna är B-kändisar....vad är forumkändisar?Klicka för att utvidga...