Senaste nytt

Fredagstråden™

Har återvänt (i tisdags) från en virvelvindsturné med besök i Norge, USA två gånger samt Curacao. Har som rob74 brottas med förkylning; i mitt fall för att jag började varva ner i slutet av juli, sedan in/ut av AC/kallt/varmt klimat i några veckor.

Hoppas friskna till lite, sedan träffa tjejen i helgen. Har nog varit lite väl mycket (och långt) borta nu :cool: Hoppas hitta resa med henne snart.

Kommer kanske förbi Monk's i morgon på en öl, lite ovisst fortfarande. Önskar alla en trevlig helg!

Fredagstråden™

Idag blir det en flygning med Malmöaviation ner till GBG med några vänner. En hotellnatt i Götet innan en skaldjursfest på hamburgö på lördag. Jag önskar er alla en trevlig helg!

Japp! Men först vill jag passa på att önska alla en riktigt trevlig helg!
Nu vill jag läsa den spännande fortsättningen på Jacobs äventyr med La Première!

... annars är det mer eller mindre som vanligt; regnigt i Stockholmstrakten, kabinpersonal som ska till att strejka, mycket folk som trängs på tunnelbanan, SJ:s tåg något försenat, etc. Inget att yvas över med andra ord ... :)
Ser fram emot en del jobb med renoveringen hemmavid (målning, hänga upp och rengöra kronan, nödvändiga inköp, etc.). Jo, i kväll är det premiär på Modig,ska bli kul!

Toppen