Senaste nytt

Fredagstråden™

För mig känns det som fredag idag, checkar in på Radison Sky City för att i morgon fara till EWR. Hör av Er om någon har lust att ta en öl ikväll!

Även denna helgen blir det en studentfest. Jobb idag till 15:00 sen bär det iväg mot Burseryd. Routingen är E6 till Varberg norra sen direkt via Ullared på R153. Inga tekniska stopp inplanerade. Några större förväntningar på markservicen föreligger inte heller denna resa utan medhavd Ramlösa blir vad som erbjuds. Tror att det blir pilotbyte för återresa i morgon. Hoppas på en lugn färd utan för mycket turbulens.
Ubbe

Ska hem och se hur det ser ut med renoveringen i lgh, köra en omgång tvätt, sedan lugn kväll ....

Först, dagens göromål på kontoret, några justeringar i bokningen med Monks inför träffen i nästa vecka.

Lördag: rundvandring och lunch på Silver Cloud (visning). Någon cocktail i Club Loungen på hotellet sedan bär det av till Chez Betty med trevligt sällskap.

Söndag: göra så lite som möjligt ....

På besök i Sverige för första gången på 5mån. Ganska sen ankomst till ARN igår, så klev precis ur sängen. Ikväll blir det att se Sverige-England :). Jag har slagit vad med några britter att Sverige vinner....annars måste jag flyga till Manchester :p (vem vill dit? -^)

Jag har hittat min drömkåk...

Namnlös.jpg

Källa: Do Ho Suh, Fallen Star - Stuart Collection - UC San Diego

Sitter på ett cafe i London och jobbar iväntan på att polarna ska sluta jobbet. Ikväll blir det att inta någon pub och se Sverige förnedra England i fotbollen, hoppas på de iaf :p

Toppen